* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
![]() |
Nieznajomość prawa szkodzi, a języków obcych kosztuje2008-07-25 11:36:35Poziom znajomości języka angielskiego w Polsce należy do najniższych w Europie, co jest niestety wynikiem wieloletnich zaniedbań polskiego systemu edukacji, braku dostatecznej liczby wykwalifikowanych nauczycieli i niskiego poziomu nauczania. Według danych Eurostatu jedynie 29% Polaków deklaruje znajomość angielskiego, przy średniej unijnej wynoszącej 51%. |
![]() |
Polska się uczy, czyli 30+ na studiach!2009-10-22 11:54:18…matura, studia, praca – schemat częsty i jeszcze dominujący w polskich standardach. Jednak w porównaniu do sytuacji sprzed kilkoma laty – wszystko się zmienia. Już przed maturą młodzi ludzie rozpoczynają pracę. Często dorywczo, na umowę zlecenie lub o dzieło. Liczy się każdy przepracowany dzień, ka |
![]() |
Finał konkursu Sukces Pisany Szminką - Bizneswoman 20082009-11-26 11:46:14Katarzyna Bryczkowska – Kiraga, założycielka i właścicielka Centrum Projektów Rozwojowo – Edukacyjnych IQ145, Finalistką konkursu Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman Roku 2008! |
|
Aspekty prawne i technologiczne digitalizacji piśmiennictwa2009-12-14 13:44:43Zapraszamy do udziału w konferencji 12 stycznia 2010 roku, Warszawa |
Szkolenia obsługa klienta Gdańsk Wrzeszcz, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.